۱۳۸۹ اردیبهشت ۲, پنجشنبه

ستاره‌ها همیشه می‌درخشند/ شهرزاد کریمان، مادر شیوا نظرآهاری


خاله شیوا دانشجوی ستاره داره؟

خاله شیوا برای اینکه به ما درس می داد توی زندانه؟

خاله شیوا برای اینکه ما رو دوست داره و تمام فال ها رو می خره توی زندانه؟

آره، خاله شیوا برای دوست داشتن آدما تو زندانه و باید بازی الیسای 4 ساله این باشه که خودشو در انفرادی 209 ببینه وهر روز از من بپرسه که خاله شیوا کی آزاد میشه؟و وقتی آزاد بشه پیش من میمونه یا دوباره میره زندان؟ و من هیچ جوابی ندارم.

آری عزیز دلم ،اینها سوالهایی هستند که هر روز و هر روز پرسیده می شوند و من جوابی برایشان ندارم فقط می دانم که آنقدر دل تنگ تو ام که دیگر با درآغوش کشیدن لباسهایت و بو کردن آنها نیز راضی نمی شوم.در این 120 روز هر جا که می دانستم و پیش هر کسی که فکر می کردم شاید پرونده ات را زودتر به جریان بیندازد رفتم ولی افسوس که تا امروز من و وکلایت هیچ کاری نتوانستیم انجام دهیم و از تو عزیزم به خاطر این کوتاهی عذر خواهی می کنم .

هرشب به این فکر می کنم که اگر این بار آزاد شدی آنقدر در آغوش گیرمت تا جبران این همه دوری شود و من از تو سیر شوم، آیا این بار آنقدر می مانی که دلم از حسرت دیدارت پر شود؟

شیوا جان به وجود نازنینت افتخار می کنم و به درگاه خداوند دعا می کنم که تو و تمام زندانی ها آزاد شوید.